Now is the time 2008/11/07 06:30

yes

I just can't sleep well

to accept another frustration

AGAIN!

I say "again" not because failed in NTU or NCTU

but I have the same experience before

Maybe enter university and graduate are different

All I want to say in my mind

"What!"

and

"Why!"

"Why again!"

From now on

again!

another life still keeps going

New strategies finally have it own value

For now

I just want quiet

and soon back to Taichung

change my boring living......


就只在這一短短的瞬間

我覺得我心裡一下子就可以蹦出這些英文

而我也異常得冷靜

我相信相較於以往我應該要可以更快的復原

當我知道特殊表現也不能改變別人對中興應經的觀感

我可以想見我明年筆試要考得有多高分

才不會又因為中興這個名字在面試被忽略

我真是充滿了問號

現實總是有個不為人知的背後

如果說無所求將能滿載而歸

那我大概是太急於一時

接下來就用我的理性與冷靜來過下去吧

還有好一段路要走呢

在這還是謝謝給我集氣加油的所有人

就在今天我在台大和交大的推薦甄試部分都已經結束

確定落榜

感謝大家~












arrow
arrow
    全站熱搜

    寬 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()